17 Ağustos 2013 Cumartesi

30 yıldır bitmeyen terörü bitirecek projem

bu poroje 30 yıldır türkiye'nin kanayan yarası haline gelen terör problemini çözecek ve ülkenin kalkınması adına ayak bağından kurtulmasına yardımcı olacak çılgın projedir. 

proje çeşitli aşamalardan oluşmaktadır. biraz maliyetli olacak bu proje gerçekleştiği zaman türkiye şaha kalmış at misali gelişmeye başlayacaktır. 

adım 1: ilk olarak ''kanal anadolu'' projesiyle karadeniz ve akdeniz birbirine bağlanacak. karadeniz'de bağlantı noktası artvin, akdeniz'de ise hatay - mersin - adana bölgelerinden birisi olacaktır. 



adım 2: kanalın batı kanadı doğu kanadına göre yüksek eşilecektir. yer çekiminden dolayı kanala dolan su kütleleri yüksek yerden alçak yere doğru akmaya başlayacak. 


adım 3: masum insanların zarar görmemesi için vatandaşa simit ve kolluk dağıtılacak. 


adım 4: kanalı dolduran sular büyük bir hızla ilerlemeye başlayacak. 



adım 5: su seviyesinin düşmana gerekli zaviyatı vermesinden sonra kanalın karadeniz girişine ve akdeniz girişine duvar örülerek suların ilerleyişi durdurulacak.


adım 6: suların çekilmesinin ardından hem terör belasından kurtulmuş hem de yaklaşık 770 km uzunluğunda patates depo edebileceğimiz bir çukurumuz olacak. 


dikkat edilmesi gereken önemli nokta: ülkemizin bulunduğu noktada dünyanın çapı yaklaşık 12.456,28 km olduğu göz önüne alınırsa ve kanala dolan suların saatte yaklaşık olarak 180 km hızla gideceği varsayılırsa (v=x/t) , suların ülkemize ulaşma süresi yaklaşık 66 saattir. suların ülkemize ulaşması ve büyük bir felakete yol açması söz konusudur. bu sebepten kuzey ve güney kısıma örülecek duvarların zaman kaybetmeden , kaliteli maldan örülmesi gerekmektedir. 

felaket senaryosu :/











2 yorum:

  1. doğrusu yazınızda bahsedilen projenizin benzerini daha önce düşünmüştüm. fakat projenin kış aylarında uygulanmamasında fayda var bölgedeki gölleri,akarsuları ve barajları göz önünde bulundurursak diğer bölgelere suların taşması söz konusu olabilir.

    YanıtlaSil
  2. bu konuda ki hassasiyetinizi gerekli kuruluşlara rapor edeceğimi arz ederim efendim

    YanıtlaSil